Pagina's

woensdag 27 februari 2013

Stoffer de stof...




Stof, stof en nog eens stof, dat is pas tof!!!!
Reeds een hele tijd geleden ontdekte ik de online stoffenwinkel www.bambiblauw.be
Nu een hele reeks bestelling later ben ik er nog steeds even enthousiast over als toen ik de website ontdekte...
De site is overzichtelijk, duidelijk en up-to-date, er zijn diverse betalingsmogelijkheden, alles wordt netjes verpakt en al zeker niet onbelangrijk, de verzending gebeurd zéér snel en tegen een betaalbaar tarief!
Op woensdagavond bestellen en vrijdag in mijn brievenbus vind ik toch wel een prima service.

De stofjes zelf zijn zeer uiteenlopend, van katoen tot tricot en badstof en noem maar op.
Ook leuke patroontjes vind je er terug en paspelbandje of biaislint nodig, geen enkel probleem, je vindt het er allemaal!
Vooral hun stofjes met "foto"opdruk vind ik fantastisch, zie onderstaande foto voor de zwanen-, hertjes en paardenstof!

Kortom bambiblauw.be = een absolute aanrader!!!!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten